Leveransinformation

Priser
Alla priser i butiken är listade inklusive moms.

Leveranstid
Dina varor packas 1-3 dagar efter beställning och leveranstiden blir då 2-5 dagar. Vid högtider kan leveranstiden bli någon dag längre. 
Om en specifik vara har längre leveranstid, står det på produktsidan.

Fraktkostnad
Beställer du varor för mer än 900 kr levereras din order fraktfritt (inom Sverige). Fraktkostnaden/fraktfritt regleras automatiskt i kassan. Order mindre än 900 kr debiteras frakten med 49 kr (inom Sverige).

Postgång
Idag levererar vi alla paket med Posten Mypack eller Posten Varubrev. Båda alternativ är spårbara via kollinummer på Postens hemsida www.posten.se
I samband med leverans får ni ett mail som innehåller kollinummer på försändelsen.

Varor i lager
Det går endast att beställa varor som finns i lager. Vi gör kontinuerligt beställning på varor som är slut i lager. På varje produktsida har ni möjlighet att via e-post bevaka när en slutsåld produkt åter finns i lager.

Leveransstatus
Vid beställning kommer ni få en orderbekräftelse via e-post. I samband med att varorna skickas får ni även ett e-post där kollinummer finns angivet. Försändelsen är spårbar via kollinummer på Postens hemsida www.posten.se

Transportskada
Om en transportskada har uppstått är ditt ansvar att inom skälig tid göra en anmälan till vår kundtjänst. Kontrollera alltid din leverans noga när du får den. Observera att du inte får använda den transportskadade produkten. Du måste även spara produktens emballage.

Kontakta kundtjänst direkt om du upptäcker skada: [email protected]

  • Skicka med bilder på skadan
  • Ange ordernummer
  • Artikelnummer
  • Dag, tid och ombud där paketet hämtades
  • Kollinummer på försändelsen
  • Namn, adress, mobil, e-post

Ej uthämtat paket
Har du beställt varor och inte hämtar ut din försändelse innan den går i retur till oss (paket ca 1 mån., brev 14 dgr), så debiterar vi dig 350 kr för vårt arbete med returhantering.